یک شبکه اجتماعی خوب و با امکانات

يکشنبه 19 بهمن 1399
6:16
بدهکارِ عشق

اگر دنبال یک شبکه اجتماعی خوب و با امکانات میگردید که اکثر مردم دنیا (نه تنها ایران) ازش استفاده کنند ما به شما اینستاگرام رو معرفی میکنیم .

با این برنامه شما میتونید به سادگی وبا سرعت با اطرافیان ، آشناها،دوستاتون و حتی کسایی که نمیشناسید ارتباط برقرار کنید و از ابزار ها و امکانات این برنامه ی رایگان لذت ببرید .

اینستاگرام Instagram شبکه ی اجتماعی پرطرفداری هست که چندین ساله کاربران زیادی رو دور هم جمع کرده و با محیط کاربری جذاب ، امکانات و قابلیت های فراوان باعث محبوبیت بین کاربران و استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی و کاربران معمولی شده .

اگر میخوایید با دوستاتون در ارتباط باشید و از زندگیشون باخبر بشید فقط کافیه اینستاگرام رو روی موبایل یا سیستم خودتون نصب کنید تا به دنیایی از افراد و کاربران و دوستان و آشناهای دور و اطرافتون بیوندید.

اما با توجه به آپدیت های اخیر و فنی اینستاگرام ، نسخه های جدید آن برای گوشی هایی با اندروید بالا عرضه شده اند و فقط صاحبان گوشی های هوشمند میتونند از این نسخه ها استفاده کنند .

این اپلیکیشن با توجه به محبوبیت بالا و رابط کاربری قوی مجبور به تغییر و توسعه ی هرچه بهتر برنامه اش هست که رضایت مشتری هاش و کاربرهاش جلب بشه .

و با آپدیت های (بروزرسانی ها ) جدید طبیعتا نسخه ی سیستم عامل مربوطه باید ارتقا پیدا کنه و حداقل نسخه ی اندروید مناسب برای اجرای صحیح و بدون مشکلی که شامل تمامی ابزارها و امکانات جدید باشه طوری که خود سازنده برنامه اعلام کرده نسخه ی 5 و یا بالاتر هست .

این در حالی هست که خیلی از دوستان و هم وطن هامون از سری و مدل های گوشی های پایین رده و اندرویدی نظیر 3 و 2 استفاده میکنند که تعداد اون ها کمم نیست .

به همین منوال تصمیم گرفتیم نسخه ی قبلی و قدیمی این برنامه رو برای دوستانی که از گوشی های رده پایین استفاده میکنند تهیه کنیم ، تا این دوستان در کنار دیگر اعضا و کاربران این شبکه اجتماعی از خدمات ، این اپلیکیشن لذت ببرند .

در هر صورت تفاوت خیلی زیادی نداره که شما از نسخه ی آخر اینستاگرام استفاده کنید یا از نسخه های قدیمی و قبلی برای گوشی های رده پایین ، به هرحال از قابلیت های اینستاگرام بهره مند هستید و میتونید به سادگی با دوستاتون ارتباط برقرار کنید فقط شاید چندتایی از ابزار های ویرایش و افکت های جدید برای شما حذف شده باشه و یک سری قابلیت های دیگه .

در هر صورت پیشنهاد ما استفاده از نسخه ی آخر و آپدیت این برنامه هست لذا به علت اینکه بسیاری از دوستان متاسفانه به گوشی هوشمند دسترسی ندارند ، باید از نسخه ی قدیمی استفاده کنند که در این مطلب برای شما دوستان عزیز قرار دادیم تا شما هم به راحتی به جمع کاربران میلیونی اینستاگرام بپیوندید و با دوستاتون در ارتباط باشید .

پس بنابراین شما میتونید از این نسخه استفاده کنید .

امکانات پایه و جذاب اینستاگرام که در نسخه های پایه و قدیمی هم موجود هستند از معروف ترین اون ها میتونیم به دایرکت و ارتباط به صورت تصویری و متنی نام ببریم .

همچنین ابزارهایی جهت ویرایش، تنظیم و افکت دادن به عکس ها و ویدئو ها قبل از انتشار از ابتدا در نسخه های قدیمی موجود بوده و میتونید از اون استفاده کنید .

ضمن اینکه در نسخه های قدیمی امکان تگ گردن ، مدیریت پیج به صورت بیزینسی ( حالتی هست که توی اون صاحبان و مدیر های یک پیج برای دیدن اطلاعات آماری مثل بازدید تعداد لایک و ... استفاده میکنند )

همچنین امکاناتی مثل جستجو بر اساس لوکیشن ( مکان ) از ابتدا موجود بوده و در نسخه های قدیمی با جدید هیچگونه تفاوتی ندارد و شمایی که از گوشی های رده پایین استفاده میکنید هم میتونید از این قابلیت برخوردار بشید .

نسخه های قدیمی عمدتا با پیغامی نظیر ( لطفا برنامه خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید ) رو به رو میشوند که در ورژن های قبلی اینستاگرام یک امر طبیعی هست و میتونید به اون توجه نکنید .

نگران نباشید خطری شما و اکانت کاربری شما رو تهدید نمیکنه


https://s16.picofile.com/file/8423965818/old_instagram.jpeg

چون به محض ورود به گوگل پلی ( سرویس دانلود برنامه های اندرویدی ) خود برنامه متوجه قدیمی بودن نسخه اندروید میشه و این کار انجام نمیشه .

امیدوارم از این نسخه لذت ببرید ، هرچند که طبیعتا نسخه های بروز بهتر و کامل تر هستند ، اما نگران نباشید و از این برنامه برای اندروید های پایین لذت ببرید .

دانلود نسخه قدیمی اینستاگرام


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بدهکارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]