یادگیری اینستاگرام در مجموعه همیارسوشال

سه شنبه 24 فروردين 1400
11:07
بدهکارِ عشق


هنگام نگارش این متن اینستاگرام نسخه‌ی ۱۴.۱ است و طی این مسیر کم‌و‌کاستی‌های بسیاری را برطرف و امکانات متنوعی را نیز به خود اضافه کرده است که از جدیدترین این تغییرات می‌توان به امکان ارسال پست‌های آلبوم در سایز آزاد، امکان ارسال استوری‌ها از طریق دایرکت، نظرات تو در تو مانند فیسبوک و‌... اشاره کرد. در ادامه به معرفی بخش‌های این اپلیکیشن و ترفند‌های مربوطه می‌پردازیم.

اینستاگرام چیست؟

همانطور که تا حدودی میدانیم، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی معروف دنیاست که در سال 2010 تاسیس شده است. اینستاگرام با رشد سریع و فراگیر باعث شد که فیسبوک به آن جذب شود و در سال 2012 فیسبوک، اینستاگرام را با ارزش یک میلیارد دلار آمریکا بصورت نقدی و سهام خرید. با استفاده از اینستاگرام شما می‌توانید پست ها و استوری های جذاب و خلاقانه طراحی کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

6zf_s2.jpg

برای تعریف اینستاگرام در ویکی پدیا آمده:

اینستاگرام یا اینستاگرم (به انگلیسی: Instagram) شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

چرا باید اقدام به یادگیری اینستاگرام کنیم؟

اینستاگرام در حال حاضر پرکاربردترین و با امکانات ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که بیش از چندین میلیون کاربر ایرانی داره پس شما میتونید کسب و کارتون رو در اینستاگرام راه اندازی کنید و اقدام به فروش در اینستاگرام کنید. درحالت کلی فکر کنید یک مغازه محصولات آرایشی و بهداشتی دارید؛ این کسبوکار فقط محدود به شهر خودتون هست! ولی وقتی که بیایین یک صفحه اینستاگرام بسازید و محصولات تون رو معرفی کنید و تعامل برقرار کنید با مشتریان تون صددرصد فروش تون بیشتر میشه چون از شهر های دیگه هم مشتری خواهید داشت. این یکی از هزاران دلیل یادگیری اینستاگرام بود

آموزش اینستاگرام برای کسب و کار

در حالت کلی اکثر کسانی که وارد اینستاگرام میشن به دنبال کسب در آمد از اینستاگرام هستند و خیلی سریع هم میخوان به یک درآمد میلیونی از اینستاگرام برسند. که این کاملا ممکن هست و حتی فروشگاه هایی وجود دارند که در اینستاگرام فروش چند میلیاردی دارند! پس اهمیت اینستاگرام بر هیچکس پوشیده نیست و هرکسی باید به اینستاگرام مسلط باشه و کامل آموزش ببینه تا اینکه یک کسبوکار موفق در اینستاگرام راه اندازی کنه. در ادامه همراه باشید لیستی از آخرین مقالات آموزش اینستاگرام سایت همیارسوشال رو میتونید ببینید و رایگان مطالعه کنید.

منبع: https://hamyar3ocial.ir/instagram-tutorials/


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بدهکارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]