ساختن شماره های مجازی

پنجشنبه 14 مرداد 1400
16:39
بدهکارِ عشق


ساختن شماره های مجازی به دغدغه ای برای کاربران وب تبدیل شده است آن ها می‌خواهند شماره ای داشته باشند که از طریق آن بتوان در هر پلتفرم یا اپلیکیشنی ثبت نام کنند. یا از آن برای ارتباط گرفتن از طریق پیام رسان ها استفاده کنند. از طرفی تعداد برنامه هایی که می توان از طریق آن ها شماره مجازی ساخت بسیار زیاد است و تصمیم گرفتن در مورد اینکه کدام یک می‌تواند بهترین گزینه باشد بسیار سخت است. اما کدام روش می تواند ایمن تر و بهتر از همه باشد؟

اخیراً سرمایه گذاران و کارآفرینان تمایل دارند که از طریق شماره های مجازی کسب و کار خود را اداره کنند اما این تصسور که تنها این افراد می‌توانند از این شماره ها استفاده کنند غلط است و هر شخص دیگری هم می‌تواند به هر نحوی که دوست داشته باشد از این شماره ها استفاده کنند اما چه دلیلی ممکن است داشته باشیم که به سمت ساخت چنین شماره هایی کشیده می شویم؟

aks_9p9k.jpg

کاربرد ساخت و استفاده از شماره های مجازی

برقراری ارتباط با مشتریان یکی از فاکتورهای مهم در امر بازاریابی و کارآفرینی است زمانی که شما بتوانید با مشتریان خود ارتباط موثر برقرار کنید می توانید خود را در دسته موفق‌ترین کارآفرینان قرار دهید. کارآفرین های زیادی هستند که از این طریق به نقطه نظرات، انتقادها و پیشنهادهایی که از طرف مشتریان به آن ها می شود آگاهی پیدا می کنند. اما جالب است بدانید که تعداد زیادی از کارآفرینان دنیا برای ارتباط گرفتن با این مشتریان خود از تلفن های ثابت یا شماره های همراه استفاده نمی کنند. آن ها از ابزاری استفاده می‌کنند که همه جا در دسترس باشد و بتوانند به راحتی از طریق آن در شبکه های مجازی ثبت نام کنند و در این گونه مکان ها هم تعاملی با مشتریان خود داشته باشند. همه این ها دلیلی برای استفاده کردن از شماره های مجازی است این شماره ها هیچ گونه محدودیت مکانی ندارند و شما نیاز نیست که سیم کارت فیزیکی همراه خود داشته باشید. در هر مکان و زمانی می توانید از تمامی خدماتی که توسط این شماره ها در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید.

خرید شماره مجازی

اگر تصمیم گرفته اید که یک شماره مجازی برای خود داشته باشید توصیه می کنیم، ابتدا کمی تحقیق کنید و سپس تصمیم بگیرید. عده ای به شما توصیه می کنند از طریق اپلیکیشن ها اقدام به ساخت شماره های مجازی رایگان کنید اما اگر کمی تامل کنید متوجه می شوید که استفاده کردن از این اپلیکیشن ها چندان سودی برای شما نخواهد داشت. شما می خواهید یک شماره دائم داشته باشید که به هیچ وجه غیر فعال نشود و بتوانید هر زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید و کسی دیگری کنترل آن را به دست نداشته باشند.

استفاده کردن از اپلیکیشن ها باعث می شود که شما به یک سری شماره های اشتراکی دسترسی داشته باشید که نه تنها در اختیار شما بلکه در اختیار چندین نفر دیگر هم قرار گرفته است و زمانی که از آن ها استفاده می کنند این خطر برای شما وجود دارد که اطلاعاتتان از دست برود ما توصیه می کنیم که با توجه به قیمت های بسیار پایینی که سایت ما در اختیار مشتریان خود قرار داده است، شماره های اختصاصی برای خودتان داشته باشید. به انتخاب خودتان یکی از کشورهایی که دوست دارید را انتخاب کنید و یک شماره مختص به آن کشور را دریافت کنید. با مراجعه به سایت ما خواهید دید که تعداد زیادی از کشورها وجود دارند که شما می توانید از طریق آن ها یک شماره اختصاصی برای خودتان تهیه کنید.

منبع : شماره مجازی


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بدهکارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]