آموزش سئو سایت وردپرسی

چهارشنبه 20 مرداد 1400
0:57
بدهکارِ عشق

آموزش سئو سایت وردپرسی

اگر محتوای جذابی برای مخاطبانتان تولید می‌کنید اما بازدید از مقالات و محتواهای شما راضی‌کننده نیست، باید فکری به حال سئو سایت خود کنید؛ Search Engine Optimization که به صورت خلاصه‌شده SEO نامیده می‌شود، سایت شما را برای موتورهای جستجوی مختلف از جمله گوگل، بهینه می‌کند. انجام سئو سایت، رتبه وب‌سایت شما و محتواهایتان را در گوگل بالا می‌برد و میزان بازدید مخاطبین از وب‌سایت شما افزایش می‌یابد. اگر در موتور جستجوی گوگل، در صفحه اول قرار بگیرید، در معرض بازدید درصد کثیری از افراد قرار می‌گیرید. توجه داشته باشید که 70% کاربران تنها بروی سه وبسایت اول نتایج گوگل کلیک می‌کنند.

اگر وب‌سایت شما با وردپرس طراحی شده است، می‌توانید از راهکارهای گفته‌شده در این نوشته به منظور بهبود سئو سایتتان استفاده کنید.

راهکارهای سئو سایت وردپرسی

در ادامه راهکارهای ساده‎ای به شما ارائه می‌دهیم که با پیاده‌سازی آن‌ها در سیستم وردپرس، می‌توانید سئو وب‌سایتتان را بهبود دهید.

· برای مقالات خود، عنوان مناسب و جذاب انتخاب کنید.

قبل از هرکار، در زمینه‌ای که مقاله می‌نویسید، باید کلمات کلیدی و اصلی مرتبط با موضوع خود را مشخص کنید. بدین منظور می‌توانید از نتایج جستجو در گوگل و کلمات به کاربرده‌شده توسط سایر وب‌سایت‌ها استفاده کنید. همچنین ابزاری مانند Keyword researcher و Google trends شما را در این زمینه راهنمایی می‌کند. سپس باید یک عنوان مناسب و جذاب برای مقاله‌تان انتخاب کنید. به‌کاربردن اعداد مختلف، کلماتی مانند بهترین و بدترین و عناوین سوالی می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای شما باشند. حتما کلمه کلیدی را در عنوان مقاله‌تان به کار ببرید.

· چگالی کلمه یا عبارت کلیدی را در مقاله رعایت کنید.

اولا حجم مقاله خود را بسته به وب‌ساییتان در حد ایده‌ال نگه‌دارید؛ در طول مقاله، باید حتما کلمه یا عبارت کلیدی که انتخاب کرده‌اید را در تعداد مناسب به کار ببرید. معمولا 2 درصد از متن مقاله شما باید شامل کلمه یا عبارت کلیدی باشد. عبارت کلیدی در محل خاص درنظرگرفته‌شده در وردپرس نوشته می‌شود.

· لینک‌سازی داخلی و خارجی را انجام دهید.

از موارد مهمی که موتور جستجوي گوگل در رتبه‌بندي سايت‌ها در نظر مي‌گيرد، ايجاد لينك داخلي و خارجي است. شما بايد در طول مقاله‌تان، به بخش‌هاي مختلف مقاله خودتان مانند ساير مقالات و هم‌چنين به مقالات يا صفحات سايت‌هاي ديگر لينك دهيد.

· عكس‌هاي به كار رفته در مقاله‌هايتان را بهينه كنيد!

بدون توليد محتواي بصري مانند اينفوگرافيك، مقاله‌هاي شما با استقبال چندان زيادي از مخاطبين روبرو نخواهند شد. به منظور قرارگرفتن در رتبه‌هاي بالاتر گوگل، می‌بایستی علاوه بر متن محتواهايتان، به عكس‌هايي كه استفاده مي‌كنيد هم توجه كنيد. يكي از مهم‌ترين موارد در اين زمينه، تاثير حجم عكس‌هاي استفاده‌شده در سئو سايت است. با استفاده از نرم‌افزارهاي مختلف، مي‌توانيد حجم عكس‌ها را بسته به قالب وب‌ساييتان، بهبود دهيد. نوشتن عنوان مناسب براي عكس‌ها و بارگذاري عكس شاخص در وردپرس، از دیگر نکات تاثیرگذار در سئو سایت است.

· به تگ‌های H در وردپرس توجه کنید!

قبل از نوشتن مقاله، باید یک پیکربندی کلی از زیرعنوان‌ها و تنظیم پاراگراف‌های مختلف را در ذهنتان داشته ‌باشید. علاوه بر عنوان اصلی که مکان مشخص در وردپرس دارد، باید برای هر یک از زیرعنوان‌ها یکی از تگ‌های H1 تا H6 را اختصاص دهید.

سئو سایت از عوامل تاثیرگذار در دیده‌شدن وب‌سایت شما و محتواهای آن توسط مخاطبین است. با رعایت راهکارهای گفته‌شده در این نوشته، می‌توانید در رتبه‌های بالاتر گوگل قرار بگیرید. همچنین برای آشنایی بیشتر با خدمات سئو سایت، پیشنهاد می‌شود از این صفحه بازدید کنید.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بدهکارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]