خدمات کامپيوتري غير حضوري

شنبه 13 فروردين 1401
22:31
بدهکارِ عشق


امروزه شيوع و گسترش بيماري کرونا سبب شده است که بسياري از فعاليت ها به صورت دورکاري و در منزل انجام شود علاوه بر اين آموزش مدارس و دانشگاه ها به صورت غيرحضوري بوده و اين امر استفاده از کالاهاي ديجيتالي مانند رايانه و لپ تاپ ها را افزايش داده است.

s1_ggxw.jpg

امروزه شيوع و گسترش بيماري کرونا سبب شده است که بسياري از فعاليت ها به صورت دورکاري و در منزل انجام شود علاوه بر اين آموزش مدارس و دانشگاه ها به صورت غيرحضوري بوده و اين امر استفاده از کالاهاي ديجيتالي مانند رايانه و لپ تاپ ها را افزايش داده است، از آن جايي که خرابي و مشکلات مربوطه به سيستم هاي کامپيوتري امري اجتناب ناپذير است در اين مواقع افراد نياز دارند تا در سريع ترين زمان ممکن مشکلات سيستم هاي کامپيوتري خود را برطرف سازند گاهي احتمال دارد مشکلات، مربوط به حوزه ي سخت افزاري و گاهي اوقات نرم افزاري باشد، قطعا برطرف ساختن اين مشکلات در سريع ترين زمان ممکن براي افراد از اهميت بالايي برخوردار مي باشد.

علاوه بر اين به دليل محدوديت هاي رفت و آمدي در شرايط کرونايي و همچنين عدم تمايل بسياري از افراد براي خارج شدن از منزل رفع مشکلات کامپيوتري اگر به صورت غير حضوري انجام شود بسيار مفيد و سودمند مي باشد و در اين صورت مي توان علاوه بر رفع مشکل، با عدم حضور در اجتماع مانع از گسترش اين بيماري شد، امروزه شرکت ها و مجموعه هاي فراواني با همين اهداف مشغول به فعاليت هستند و مي توانند به صورت غير حضوري و از طريق تلفني يا در بستر اينترنت حل مشکلات کامپيوتري را در سريع ترين زمان ممکن انجام دهند در ادامه با روش هاي مختلف رفع مشکلات کامپيوتري به صورت آنلاين و اينترنتي خواهيم پرداخت.

رفع مشکلات کامپيوتري به صورت غير حضوري

همان طور که پيش تر اشاره شد در اين شرايط سخت کرونايي که نياز به سيستم هاي کامپيوتري و لپ تاپ در منازل به دليل انجام کارها به شکل دورکاري و تحصيل به صورت غيرحضوري افزايش يافته است بسياري از شرکت ها و مجموعه ها با رفع مشکلات کامپيوتري به صورت غير حضوري در کنار افراد خواهند بود، شرکت رايانه کمک نيز يکي از مجموعه هايي است که توانسته با حل مشکلات و عيوب سيستم هاي کامپيوتري و لپ تاپ به صورت غير حضوري رضايت بسياري از افراد را در اين زمينه به دست آورد.

اما نکته ي مهم در خصوص رفع اين مشکلات و عيوب به شکل غير حضوري اين است که شخص بايد با استفاده از نرم افزارهاي مختلفي اجازه ي ورود فرد متخصص در اين زمينه را به سيستم خود بدهد در ادامه با نحوه ي انجام اين کار آشنا خواهيم شد.

معرفي نرم افزارهاي کنترل و اتصال به کامپيوتر از راه دور

نرم افزارهاي متعددي هستند که امکان و اجازه ي دسترسي به سيستم ديگري را از راه دور براي شما فراهم مي کنند، با کمک اين برنامه ها قادر خواهيد بود کنترل کيبورد و ماوس سيستم ديگري را در دست بگيريد، استفاده از اين نرم افزارها براي کارهاي مختلفي صورت مي گيرد و فوايد بسياري نيز دارد اما همان طور که مي دانيد از جمله مهم ترين کاربردهاي اين برنامه مي توان به رفع مشکل سيستم از راه دور اشاره کرد.

با وجود اين که نرم افزارهاي متعددي براي اين کار وجود دارند اما اساس کار همه ي آن ها به يک شکل خواهد بود به طوري که با نصب نرم افزار مربوطه بر روي سيستم ميزبان يا host و نصب بخش client برنامه بر روي سيستم ديگر مي توان اين ارتباط را برقرار کرد، در ادامه ي اين مقاله به معرفي بهترين و معروف ترين نرم افزارهاي ارتباط از راه دور خواهيم پرداخت.

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه AnyDesk

نرم افزار اني دسک از جمله رايج ترين برنامه ها براي اتصال به سيستم ديگري از راه دور مي باشد، از جمله مزاياي اين برنامه مي توان به کم حجم بودن، امکان استفاده بر روي ويندوز، لينوکس، اندرويد، مک و استفاده از برنامه به صورت پرتابل بدون نياز به نصب اشاره کرد، براي استفاده از نرم افزار اني دسک مي توانيد آن را از طريق سايت دانلود رايانه کمک دانلود کرده و بعد بايد آن را بر روي هر دو سيستم ميزبان و ميهمان نصب نماييد.

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه TeamViewer

يکي ديگر از نرم افزارهاي محبوبي که براي ارتباط به سيستم از راه دور مي توان از آن استفاده کرد برنامه ي TeamViewer (تيم ويور) مي باشد، با کمک اين برنامه علاوه بر اجازه ي انتقال فايل ها بين دو سيستم مي توان به رفع مشکلات کامپيوتري به صورت غير حضوري نيز پرداخت.

از نرم افزار TeamViewer مي توان به غير از ويندوز در پلتفرم هاي مک، لينوکس و اندرويد استفاده کرد، همچنين در صورتي که تمايلي به نصب اين برنامه بر روي سيستم خود نداشته باشيد مي توانيد از نسخه ي Portabe استفاده نماييد.

براي استفاده از اين برنامه کافي است Your ID و Password که بعد از نصب برنامه براي شما نمايش داده مي شود را در اختيار شخصي که قصد ورود به سيستم شما را دارد قرار دهيد، اين شخص مي تواند به سيستم شما وارد شده و مشکل مربوطه را به راحتي برطرف سازد.

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه Windows Remote Desktop

يکي ديگر از روش هاي اتصال به سيستم استفاده از برنامه ي Remote Desktop در سيستم عامل ويندوز مي باشد که از اين طريق مي توانيد بدون نياز به دانلود برنامه اي ديگر، از راه دور به رايانه ي شخص ديگري متصل شويد.

به طور کلي برنامه هاي مختلفي وجود دارند که امکان برقراري ارتباط از راه دور را براي شما فراهم مي کنند که همان طور که پيش تر گفته شد اساس کار تمامي آن ها شبيه به هم مي باشد اسامي برخي ديگر از برنامه هاي مفيد که به شما در خصوص ارتباط از راه دور به ديگر سيستم ها کمک مي کند در ذيل آورده شده است.

  • Desktop Now
  • Remote Utilities
  • Chrome Remote Desktop
  • Beam Your Screen
  • Remote Pc

سخن آخر:

ما در اين مقاله سعي کرديم به معرفي ساده ترين روش براي رفع مشکلات کامپيوتري بپردازيم رفع مشکلات سيستم هاي کامپيوتري و لپ تاپ به صورت غير حضوري اقدامي است که مي تواند به شما در اين شرايط کرونايي کمک کند، علاوه بر اين موجب صرفه جويي در زمان و هزينه نيز خواهد شد.

ويندوز

تعميرات کامپيوتر

Alt:

خدمات و تعميرات غير حضوري سيستم هاي کامپيوتري | رايانه کمک

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه AnyDesk | حل مشکل رايانه

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه TeamViewer | تعمير کامپيوتر تلفني

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه Windows Remote Desktop | خدمات کامپيوتري آنلاين

Dis:

خدمات و تعميرات غير حضوري سيستم هاي کامپيوتري،رفع مشکلات کامپيوتري با استفاده از نرم افزارهاي ارتباط از راه دور

منبع : www.afkarnews.com


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بدهکارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]