پارتيشن هوشمند شيشه ايي، نحوه نصب و کارکرد آن

يکشنبه 6 شهريور 1401
17:00
بدهکارِ عشق

پارتيشن هوشمند شيشه ايي، نحوه نصب و کارکرد آن

اکثر افراد به دنبال آپارتمان هاي چند منظوره هستند، پارتيشن ها عملکرد اين کاربرد را براي شما آسانتر مي کنند. به‌ طور کلي به هر سيستمي که بتواند کار جداسازي قسمت ‌هاي مختلف را انجام دهد پارتيشن مي گويند. پارتيشن در انواع مختلفي توليد مي‌ شود که هر کدام داراي کاربردي هستند.

در اين مقاله قصد داريم پارتيشن شيشه ايي، نحوه نصب و کارکرد آن را با هم بررسي کنيم.

به وسيله پارتيشن شيشه اي طرح دار، ساده، رنگي و ... مي توانيد نمايي زيبا به محيط داده و فضايي تميز و شفاف داشته باشيد، به خصوص در محيط هاي اداري بهترين گزينه که بسيار حياتي است و چشم انداز زيبايي به فضا مي دهد.

3q_yhm6.jpg

معماران از اين ترفند به عنوان ديوار براي جداسازي فضاها استفاده مي کنند. يک ديوار شيشه اي هوشمند در دفتر کار و يا منزل موجب بزرگي و روشنايي ساختمان مي شود، همين طور به افراد اجازه مي دهد هنگام نياز به حريم خصوصي شيشه پارتيشن را مات کنند. به عنوان مثال شما ميتوانيد يه اتاق خواب يا اتاق کار در گوشه اي از هال ايجاد کنيد که با ديوار شيشه اي از بقيه فضا جدا شود و در صورت لازم از ديوار شيشه اي به عنوان مات کننده استفاده کنيد.

پارتيشن شيشه اي چيست؟

پارتيشن در واقع ديوار يا جدا کننده موقت است که جزء سازه هاي اصلي ساختمان نيست، با استفاده از اين وسيله مي توانيد از فضا بيشتر و بهتر استفاده کنيد و يک بخش بزرگ را به چند قسمت تقسيم کرده تا عملکرد گوناگوني داشته باشند و همچنين مي توان از آن به عنوان يک عايق صوتي استفاده کرد. از پارتيشن هاي شيشه ايي بيشتر در ساخت دفترهاي کار استفاده مي شود.

از پارتيشن ها در مکان هاي متفاوت اداري، مسکوني و غير مسکوني مي توان استفاده کرد، پارتيشن در جنس هاي متفاوت چوبي، شيشه اي و ... موجود است که به دو صورت تک جداره و دوجداره توليد مي شود.

پارتيشن شيشه اي بايد از شيشه هاي بادوام و سکوريت تهيه شود، کيفيت يراق آلاتي هم که در آن به کار مي رود بايد عالي باشد تا بتوان محصول با کيفيتي را ارائه داد.

انواع پارتيشن هاي اداري هوشمند

پارتيشن‌ هاي اداري هوشمند انواع مختلفي دارند که شامل:

?. پارتيشن‌ هاي هوشمند تک ‌جداره و دوجداره

?. پارتيشن هوشمند شيشه‌ اي

?. پارتيشن هوشمند فريم لس و … مي باشند.

در ساخت پارتيشن ‌هاي تک ‌جداره هوشمند، همانند پارتيشن‌ هاي معمولي تنها از يک جداره شيشه ‌اي استفاده خواهد شد.

پارتيشن فريم لس چيست؟

پارتيشن هاي شيشه اي فريم لس، مدل جديدي از تقسيم کننده هاي محيط هستند که به دليل اينکه هيچ فريمي در آن به کار نرفته است نام اين مدل پارتيشن ها را فريم لس، گذاشته اند.

پارتيشن شيشه اي فريم لس جنس متفاوتي از ساير پارتيشن ها دارد و همين امر باعث شده در بين مشتريان طرفداران بيشتري پيدا کند. پارتيشن هاي شيشه اي مدل فريم لس زيبايي بسيار زيادي نسبت به ساير پارتيشن ها دارند. معمولا اکثر پارتيشن هاي شيشه اي، براي اينکه نصب آن‌ها ساده تر صورت گيرد و هم به نوعي اين پروفيل ، محافظي براي شيشه باشد، آن‌ها را با پروفيل هايي آلومينيومي و… مي سازند که از زيبايي آن مي کاهد و باعث مي شود افراد از اين مدل استقبال نکنند، اما پارتيشن هاي فريم لس با شيشه هاي بسيار نازک و همچنين بدون فريم طراحي شده اند که تقريبا اکثر افراد آن را مي پسندند. در اين مدل پارتيشن فريم لس هيچ قاب يا محافظي مثل پروفيل ها دور آن ها به کار نرفته است اما شيشه هايي که در ساخت اين مدل پارتيشن ها استفاده ميشوند بسيار مقاوم و همچنين با دوام‌اند و از نوع تک جداره مي باشند.

پارتيشن هاي شيشه اي فريم لس جزو مدرن ترين پارتيشن ها براي محيط کار هستند که با وجود شيشه اي بودن خود، فضا را شلوغ نکرده و همچنين جلوه خاصي را نيز به محيط مي دهند. يکي از مزاياي اين‌ پارتيشن قيمت مقرون به صرفه آن است.

پارتيشن شيشه ايي هوشمند

پارتيشن هاي هوشمند به طور خودکار قابليت حرکت و… دارد و از مدل هاي فريم لس بسيار جديدتر و مدرنتر است.

پارتيشن هاي هوشمند، مزاياي بسيار زيادي دارند.

يکي از مزاياي پارتيشن شيشه ايي هوشمند و فريم لس اين است که فضاي کمتري را به خود اختصاص مي دهند و با وجود جنس شيشه اي که دارند، اصلا باعث شلوغي فضا و يا کمبود جا در محيط نمي شوند و براي افرادي که شلوغي را دوست ندارند بسيار گزينه مناسبي است و همچنين قابليت کنترل از راه دور هم دارند.

پارتيشن هوشمند دو جداره

پارتيشن ‌هوشمند دوجداره معمولا براي تبديل فضاهاي بزرگتر به چندين بخش کوچکتر استفاده مي شود.

پارتيشن ‌هاي دو جداره را معمولا از جنس ‌هاي مختلفي توليد خواهند کرد که يکي از آن‌ ها پارتيشن‌ هاي دوجداره شيشه ‌اي هوشمند مي ‌باشد، براي ساخت پارتيشن ‌هاي دوجداره بايد به ابعاد و متراژي که محيط کاري شما دارد توجه زيادي داشته باشيد، چرا که با توجه به فضاي کاري شما بايد به ساخت پارتيشن دوجداره بپردازند.

ويژگي پارتيشن هوشمند دوجداره

?. پارتيشن‌ هاي هوشمند دوجداره از مقاومت بيشتري نسبت ‌به ديگر پارتيشن‌ها برخوردار هستند. استقامت اين پارتيشن ‌ها باعث مي ‌شود که از اصطکاک کمتري برخوردار شوند.

?. علاوه ‌بر عايق صدا، عايق‌‌ حرارتي هم هستند بنابراين در مصرف انرژي جلوگيري مي ‌کند.

اگر قصد داريد که با استفاده از پارتيشن دوجداره هوشمند سکوت و آرامش را در محيط کار خود ايجاد کنيد، بايد آن‌ ها را به سقف متصل کنيد، بنابراين ارتفاع شيشه باعث مي‌ شود که سر و صدا به بيرون از اتاق درج پيدا نکند، همچنين براي زيبا نشان ‌دادن اين پارتيشن ها مي‌ توان از پرده ‌هاي کرکره هم استفاده کرد که باعث جلوگيري از ورود نور به داخل اتاق ‌ها خواهند شد.

نحوه نصب پارتيشن شيشه ايي

نصب پارتيشن شيشه اي از اهميت بالايي برخوردار است و به طور مستقيم بر کيفيت و عمر ماندگاري آن پس از اتمام نصب تأثير مي گذارد. نصب پارتيشن شيشه ايي ممکن است ساده به نظر برسد اما نياز به دقت بالايي دارد. اگر اين پارتيشن به درستي نصب نشود دچار آسيب ميشود. شما مي توانيد از يک کارشناس براي نصب کمک بگيريد يا اگر مي خواهيد اين سازه را خودتان نصب کنيد بايد مراحل آن را به طور دقيق انجام دهيد.

هوشمند سازي پارتيشن هاي اداري چه مزايايي دارد؟

شيشه هاي هوشمند شفاف تر و واضح تر از شيشه هاي معمولي هستند.

اين شيشه ها يووي بوده و جلوي اشعه هاي مضر خورشيد را ميگيرد، همچنين مي توان از اين شيشه ها به عنوان پرده تصوير استفاده کرد زيرا قابليت نگه داري تصوير بر روي خود را دارد.

شما به سادگي مي توانيد با فشار دادن يک کليد شيشه را از حالت ماتي در آورده و به شيشه شفاف تبديل کنيد و يا برعکس.

از اين شيشه هاي هوشمند در محيط هايي مانند حمام شيشه اي، اتاق هاي کنفرانس ادارات و شرکت ها، پارتيشن بندي هاي اداري، پنجره ها و … استفاده مي شود.

شيشه هاي هوشمند چه ويژگي هايي دارند؟

?. عايق صوتي بالايي دارد.

?. حريم شخصي براي افراد ايجاد مي کند.

?.در امور آموزشي مي توان به عنوان صفحه نمايش از آن استفاده کرد.

?. براي اتاق کنفرانس، محيط اداري، اتاق خواب ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

?. در مقابل ضربه ايمني بالايي دارد.

?. در اين سيستم تغيير از حالت شفاف به مات يا مات به شفاف اجرايي است. براي مات شدن اين شيشه ها کليد، ريموت يا پدال تعبيه شده است.

سخن پاياني

با پيشرفت معماري داخلي و پيشرفت ايده ها در اين زمينه، امروزه مي توان شاهد بسياري از مدل ها و طرح هاي داخلي براي محيط کار بود که علاوه بر زيبايي بخشيدن به فضا، بسيار با صرفه هم هستند. پارتيشن هاي اداري، نمونه اي از عناصر پيشرفته در معماري داخلي يک محيط کار هستند که هر محيطي براي صرفه جويي در هزينه ها و همچنين راحتي کارمندان خود بايد آن ها را تهيه کند.

شرکت پرچين يکي از بهترين توليد کنندگان پارتيشن در ايران مي باشد و با مجرب ترين کادر در خصوص نصب انواع پارتيشن مي تواند يک فضاي اداري مدرن و بسيار زيبا براي شما فراهم کند اگر نيازمند نصب پارتيشن هستيد به کارشناسان پرچين مراجعه کنيد.

با تشکر از توجه و همراهي شما عزيزان.

منبع: شفاف نيوز


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بدهکارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]