سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان

پنجشنبه 24 تير 1400
9:31
بدهکارِ عشق


‏‏بازی Call of Duty: Mobile (کال اف دیوتی یا ندای وظیفه) نسخه‌ی رسمی این سری محبوب، دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز برای موبایل است. این بازی نسخه اندروید بازی جذاب کال اف دیوتی است که شما می‌توانید همانند بازی های آنلاین چند نفره دیگر از جمله مدرن کامبت با بازیکنانی از سراسر جهان مبارزه نمایید و ماموریت های جذاب و هیجان انگیز پیش روی خود را به اتمام برسانید. همه شخصیت ها و سلاح ها بدون تغییر در دسترس شماست. همچنین چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که به شما قدرت انتخاب بیشتری را می دهد. این بازی توسط شرکت Activision و با همکاری TiMi ساخته شده و به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

ویژگی های پرطرفدار کالاف دیوتی

 بازی جذاب و پرطرفدار کالاف دیوتی در ایران و بسیار از کشورهای دنیا، جزو بازی هایی است که میلیون ها نفر به صورت روزانه آن را انجام می دهند. در پسِ محبوبیت چشمگیر این بازی، ویژگی هایی قرار دارد که آن را به یکی از اعتیادآورترین بازی ها دنیا تبدیل کرده است. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به شاخص ترین ویژگی های جذاب این بازی بیاندازیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انجام بازی به صورت آنلاین با کاربران جهانی
  • گیم‌ پلی فوق العاده زیبا و روان
  • گرافیک بی نظیر و تصویرپردازی فوق العاده
  • امکان انجام رقابت های چند نفره در قالب مودهای مختلف
  • ‏ صداگذاری شفاف طبیعی و بهره مندی از کیفیت بالای جلوه های صوتی
  • ‏ امکان رقابت با دوستان و افراد نزدیک با قابلیت دریافت جوایز گروهی
  • ‏ امکان شخصی سازی شخصیت ها و تجهیزات موجود در بازی
  • ‏ امکان انجام بازی در حالت های مختلف و هیجان انگیز
  • استفاده از سی پی کالاف دیوتی برای خرید امکانات پیشرفته و تجهیزات حرفه ای

اگر با توجه به موارد یاد شده علاقه مند به انجام بازی کالاف دیوتی شدید، بد نیست بدانید که این بازی از امکان خرید تجهیزات پیشرفته و حرفه ای با پول CP برخوردار است. این یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، قابلیت هایی را در اختیار داشته باشید که برای سایر کاربران موجود نیست. پس همین حالا با خرید سی پی کالاف دیوتی از Giftcard.iM از جذاب ترین تجهیزات بازی که هم قدرت شما را دو چندان کرده و هم به زیبایی های بازی می افزاید استفاده نمایید.

خرید سی پی

سی پی رایگان در کالاف دیوتی موبایل

شما عزیزان می توانید علاوه بر خرید سی پی کالاف دیوتی از سایت بزرگ گیفت کارت، از طریق روش های دیگری نیز اقدام به دریافت CP رایگان کالاف دیوتی نمایید. خرید سی پی کالاف دیوتی هزینه چندانی برای شما به همراه نخواهد داشت و شما بلافاصله بعد از خرید می توانید اعتبار اضافه شده به حساب تان را مشاهده نمایید اما دریافت سی پی رایگان این طور نبوده و می بایست با انجام مراحل و کارهای مختلف در یک بازه نسبتاً زمان بر به مقدار سی پی موردنیاز خود دست پیدا کنید. این روش ها عبارتند از:

انجام ماموریت های روزانه و هفتگی

یکی از ساده ترین راهکارهایی که به شما امکان دریافت سی پی رایگان بازی را می دهد، انجام ماموریت های مختلف و تکمیل آن هاست. به این ترتیب شما بایستی در تمامی چالش ها و ماموریت های بازی کالاف دیوتی موبایل شرکت کرده و این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. ماموریت های یادشده به صورت روزانه و هفتگی در دسترس شما بوده و در طول بازی برایتان قابل نمایش هستند. جهت دریافت CP رایگان کالاف موبایلريال شرکت در رقابت ها و مأموریت های این بازی هیجان انگیز را فراموش نکنید.

دریافت سی پی رایگان با دریافت تجهیزات

راهکار دیگری که به شما CP رایگان اهدا می کند، بدست آوردن تجهیزات است. بر همین اساس، سعی کنید تا جایی که می توانید تجهیزات و امکانات موجود در بازی را غارت کرده تا به عنوان پاداش، سی پی بیشتری دریافت نمایید.

خرید CP بازی Call of  Duty Mobile اگر در وارد نمودن اطلاعات خواسته شده دقت فرمایید و به صورت صحیح وارد کنید شارژ سی پی بازی کال آف دیوتی ( CALL OF DUTY ) به سرعت برای شما انجام می شود اما در صورت اشتباه وارد کردن باتوجه به اینکه برای خرید سی پی نیاز به اطلاعات صحیح می باشد نیاز است با شما در ارتباط باشیم و این کار نیز بسیار زمان بر بوده و مسلما بازی شما با تاخیر شارژ خواهد شد . بدون شک اگر اهل بازی های خفن موبایلی باشید خصوصا توی سبک اکشن و حرفه ای چندتا بازی خوب رو میشناسید مثل پابجی موبایل و فورتنایت که جزو بهترین بازی های موبایلی هستند اما امروز یه بازی بسیار جذاب تر با گرافیک بالاتر در دسترس همگان قرار گرفت و اون بازی هم نامش Call of Duty Mobile است. منبع: https://giftcard.im/app/category/Buy-CP-game-Call-of-Duty-Mobile

[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بدهکارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]